Vad är väl frihet?

Frihet - vad finns det? En jävla massa olika sorter av dem i alla fall.
    Alla vill vi vara fria, men till vilka gränser? Jag vet att jag är ebroende av min frihet, och att jag känner mig som en fågel i en tändsticksask om jag måste hålla mig till samma sak för länge när jag egentligen inte vill, men vart går egentligen gränsen? Vill jag vara helt fri? Elelr kanske vill jag att någon ska fånga mig, sätta ett koppel runt min hals (nej, jag menar itne på ett sexuellt sätt, förstör inte stämmningen, jag försöker låta lite djup här) och hålla mig fast. Inte vilja låta mig gå min egen väg utan vid hans sida? Elelr så kanske jag bara är typen som klarar mig bäst på egen hand ute i vildmarken.

I guess I'm nobodys pet - whether I want it or not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0