Pimp my day

Här sitter jag vid min dator - den är faktiskt min, snodde inte systerns idag - och trycker i mig en massa merci utan anledning. Jag kanske blir pigg om jag har tur. Har spenderat dagen med att behöva gå upp för tidigt för att sitta barnvakt hos mamma, som i slutändan var en fullkomligt jätteonödig erövring eftersom att det inte behövdes. Efter detta drama åkte jag hem till faster och åt en massa god mat för att sedan gå på bio med framorn och se Bond - Quantum of Solace. Och så var vi framme vid nu, när jag sitter framför min dator och äter min merci, samtidigt som jag spekulerar över tanken på at go professional i Hallick-branschen. Vilken pimp jag kunde bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0