Lycka?

Har slutat för dagen och sitter nu inne på lagret och lallar i väntan på bättre tider kanske? Eller my Knight in shining armour? Eller på Linnéa som slutar då - jag tror det var det sista, för bättre tider är jag icke i akut behov av, och varken det eller det andra förslaget har jag orkat vänta på förut.
    På tal om igår så fick jag en underlig känsla i kroppen, en sån där lurig en som kan vara svår att känna igen om man inte gräver i den eller hittar rätt sak för att skrämma fram den. Jag hittade rätt sak. All i want for christmas var det som släppte ut lyckan som gick där och gömde sig - fråga mig inte hur den hittade mig, det vet jag inte mer än du - och helt plötsligt bubblade det abra inom mig medans jag gick och flinade för mig själv på en gata i Tyresö. Vad har tagit åt mig?

Kommentarer
Postat av: Fia

det börjar verka kärlek banimej :D hahahhahaah förlåt kunde inte låta bli(A)

2008-11-04 @ 17:17:23
URL: http://skryttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0