Lunch

Sitter inne på lagret och snackar lite i telefon med Linnéa. Att förlora en vän är svårt, oavsett hur bra man känner varandra, och hon behöver någon att prata med. Det känns bra att finns där för sina vänner när de behöver en axel att luta sig mot. Gråt hos mig (bara inte på min nya tröja (nej, förlåt, jag ska inte skämta här)). Åt yoghurt med al-bran och banan till frukost. vem hade kunnat ana att man skulle kunna hålla sig så länge på de? Vid ett var jag inte hungrig än, men man måste ju ta lunch också. Ska väl bege mig ut i centrumjungeln nu och fortsätta slåss med kunder och städa upp efter dem.

So long!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

JAg försöker hitta någon att snacka med..

någon mer utstående.. vet att mina vänner finns..

men era axlar kan inte bära hur mycket stenar som hälst. Det förstår jag med <3

2008-11-10 @ 14:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0