I skolan

Vart hemskickad från jobber på grund av sjukdom, då drog jag till skolan för att göra lite nytta. Tänkte gå till min lärare och hämta informationspapper till min praktik, hämta mina hemnycklar så att jag kommer in genom dörren hemma, se om det fanns någon från elevrådet här som jag kunde prata med om hur allt går. Har inte gjort nåt än eftersom att jag vall kunna komma in i Rummet igen efter att jag gjort allt, men utan nyckel går det inte, och just denna nyckel har gått i ide hemma i badrumslådan (fråga inte varför, jag vet inte hur den hamnade där. Kan ha haft något med att den låg i min msyckesneccesär i England, och att jag sen tömde den i lådan) så att den är uppladdad inför våren när jag kommer att bränna sönder den genom att springa in och ut ur Rummet som en tätting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0